Tänk Att !

Denna blogg har legat år sidan ett bra tag nu :/ vrf ? Jo jag har börjat skriva "dagbok" med papper och penna eftersom de är en massa jag ville få ut mej som inte är lämpligt för denna blogg. Kl är tidigt, har inte sovit speciellt bra inatt så efter lite morgon mys klev jag och älskling upp ist, tkr om att kliva upp tidigt på morgon, tråkigt att man blir så trött på eftermiddagen bara :( Ungarna är hos sin far.. Finns en massa att berätta , men hur roligt är det med en massa text? Roligare med bilder va? Kan ju tala om att min lilla mini Philip börjat 1:an =O Herregud va åren rusar förbi! Idag är de ju Lördag va som händer denna dag får vi se.. Have A Nice Day :)
Lägger upp några bilder på mina UNDERBARA barn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0