Irreterande!

Åhh faan så jävla irreterande de är att MADDE är kvar i Big Brother huset! Jag fattar verkligen inte, kollar man runt på bloggar, FB sidor osv så vill ALLA i stort sett ha ut Madde, men näää vem åker jo Sonia!?? What jag fattar verkligen inte hur? Dom här två sista nomineringarna har vart sämst , först Roddan sen Sonia?? Åhh så jävla idotiskt, Jag förstår verkligen inte! För att jag skulle bli nöjd så skulle Big Brother ordna en stor FET fest för ALLA deltagarna i huset+ dom som åkt! Säg att dom har fest ifrån Lördag - Söndag eller nå? Fatta va skoj de hade varit!!! Men näää cp , Åhh arg ja blir!!!
så går de inte att puplicera , men ja ! Hata mej gör de bara!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0