Philip dag

Efter mötet på Philips skola idag blev de bestämt eller a Elin ringde och fråga om jag ville följa med henne och Jon till buspalatset, så jag tog med mej Philip dit också :) Fick han busa av sej lite också, Sen blev de Dollar en sväng också. Åkte hem och käka lite sen åkte jag, älskling,Philip och Micke till Bregvik för Älskling och Micke skulle Bowla, Philip och jag spelade Nintendo Wii, Mario Kart :) . Sen när alla spelat  sina matcher klart, fick Philip prova på att bowla och gissa om han blev stolt när han sköt ner alla utom 1 =D Så duktig lill killen, så nu blir de till att åka och bowla en dag med Philip för han skulle minsan jobba med bowling när han blir äldre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0