Och så blev de..

Anelia åkte som planerat med sin Pappa och Mikkis till Bollnäs och kolla örat. Dock fick man ingen "egen-tid" med Engla, för Philip kom hem, men äh va gjorde de =D vi gick ut och gick en sväng, åkte lite kana och gick till tvättstugan och dona :) de är faktiskt liiite skillnad på 2 och 3 ungar :P iaf när man är ute för dom leker lite bättre med varandra, men inne är de faktiskt ingen skillnad för då leker oftast tjejerna med varandra :) Har varit en lugn och mysig dag, trots att älskling tatuera 2-3 timmar på dagen. Käkade stuvade makaroner till kvälls mat, götta, Bara de att när jag skulle ha i salt i makaronerna så satt inte locket till saltet på ordendligt så de blev typ 2 dl salt i makaronerna så de var bara att börja om ;P haha inte lätt att heta Liz-Marie jämnt e =D ... Nu ligger tjejerna som förövrigt var SKIT trötta och sover, Philip ligger inne i vårat rum och kollar på film :) Nu längtar jag tills att kl blir 22 så Biig Brother börjar, MYSA med älskling och sen lägga sej för imorgon är de jobb några timmar :) Med Camilla dessutom =D En BRA överraskning, då jag typ aldrig vet vilka/Vem jag jobbar med.. :)
Förövrigt saknar jag Madelene Eriksson hennes Siri och Lille Tokern Adrian <3

Här är bilder från idag, Blev inte så många men endå ;)

Jag och HAN jag vill dela mitt liv MED! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0