Idag då?

Alltså seriöst klockan är snart 12... Har inte gjort så väldans mycket idag heller! Eller jo jag och tjejerna duscha en sväng sen har jag diskat och lagt tjejerna nu en sväng, men sen då? vi har varit vakna sen 08 och inte ens varit ut? och solen skiner ju , får ångest när jag inte är ute såna dagar! Anelia skulle till öron doktorn idag, Pappa Micke och Mikkis skulle med henne dit, Och Henrik ska tatuera så då blir de bara jag och lilla Engla själva eftersom Philip är hos mormor, hmm mysigt egentligen ju, inte ofta man har en unge själv e.. =D Ut och gå en promenad kanske? :)

Kommentarer
Postat av: Madelene Eriksson

Älskar dig också gumman! du är den bästa vännen som finns! glad att jag har dig!

2011-03-08 @ 19:13:13
URL: http://madelena.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0