Bråk ungar!

Nu är tjejerna på riktigt bus humör, dom brukar nästan aldrig vara svåra att lägga, de är oftast bara att lägga ner dom i sängarna och pussa dom godnatt sen sover dom , Men nu vettu! Dom lade sej vid 19:30 och ännu håller dom på med en massa grejer där inne som tex: Läser böcker för varandra, städar, busar osv .. haha dom är ju så söta, men klockan börjar ju bli natta för dom nu så "/ ska gå in till dom snart, hörde dom nyss men nu blev de tyst så kanske somna dom nu :) Älskling åkte iväg och skulle kolla på bilar, haha tänk killar och bilar, orkar inte bry mej så mycke om de längre faktiskt.. Juste har beställa lite extra hår nu ikväll =D Faan va nice alltså ! Kan jag äntligen färga i mitt hår! Har väntat tills jag hade råd med håret så de blir lika färg, och min hårbotten är hemsk nu! Ser typ flintskallig ut ju :S uscha uscha.. Nä nu ska jag röja efter ungarnas bus här hemma idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0