ensam hemma

Idag har de varit segt, Lämnade Engla och Anelia på dagis 08:30, sen vid 09 åkte älskling med sin bror till Gävle. Så jag har typ städat och precis som jag satte mej ner så ringde min mor och sa att Philip ville åka hem (han sov där inatt) Så nu sitter han och spelar CARS. :) vet inte riktigt vad jag ska hitt på, finns ju inte så mycket att föra heller e.
Älskling va iaf och sökte jobb nere i gävle, dom skulle ringa efter lunch och säga om han fick jobbet eller inte. Känns tråkigt om han ska börja jobba ända där borta ju:( men samtidigt så e de ju bra med lite extra inkomster också :)
Nej men nu tar jag och tvättar golvet ist!
Jag och Anelia för ca 1 årsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0