Philip Mikael Bonnier 041119

Idag är de 6 årsen Philip kom till världen på Gävle BB, jag kommer ihåg att de var världens snö storm ute den natten. De tog ett tag innan du ville komma ut. Först gick jag 42 veckor med dej, + ytligare 2 dagar, när den dagen kom då du skulle komma ut till världen, så väntade du ytligare några timmar (08-23:29) Kommer aldrig glömma den kvällen du föddes mitt lilla hjärta! Som jag hade längtat efter dej, som jag hade burit på dej i mer en 40 veckor! , som jag hade längtat efter att få pussa på min älskade lilla Kille! Just nu är du hemma hos din pappa, men snart så kommer mamma och pussar på dej lilla älskling!

GRATTIS PHILIP PÅ DIN FÖDELSEDAG ÖNSKAR DIN MAMMA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0