Lite allt möjligt

Världens blogg torka igen, men de är ju inte ovanligt när de gäller mej direkt e.. "/  tråkigt men sant, tror inte ens att jag har så många läsare kvar,  fullt förståligt iaf.
Har nog hänt endel sen jag skrev sist iaf. Var på utvecklings samtal om Philip igår, och de gick väl bra. Den "lilla" STORA Killen fyller 6 år på fredag btw. :O Kan knappt själv tro att de e sant, De e jobbigt ibland att man känner att man missar så mycket utav barnens uppväxt när man bara har dom varannan vecka :( sjukt trist . Men men, är iaf glad att de fungerar fel fritt med att ha dom varannan vecka, (än så länge iaf)
Älskling blev inte så långvarig på sitt jobb nere i Gävle, en vecka sen insåg han att de skulle bli alldeles för dyrt att sitta och pendla den biten 5 dagar i veckan, jag blev glad iaf. Pengar löser sej alltid på nå annat sett. :)
Själv ska jag börja på nå grejs inom arbetsförmedlingen nästa fredag, känns ju så där, men va fan måste ju göra nånting "/ Får bli de så länge då tills att jag kanske börjar plugga till undersköterska i Januari, hoppas hoppas.
Saknar mina barn så jävla mycket nu :( Kommer i perioder mer eller mindre, helst av allt skulle man ju vilja ha dom här 24/7 .  Men får iaf se dom på Fredag när min stora kille fyller 6 år =D Sen blir de kalas på Söndag, måste ta och planera de där lite bättre imorgon! Så jävla lat när de gäller vissa saker, de e så jag själv vill ge mej en smäll på käften för att jag e så jävla lat! Tycker ju de e jätte skönt att ha saker och ting att göra, som när jag börjar tvätta vårat BERG utav kläder tex, men sen skiter ja i det en vecka för att jag glömt köpa tvättmedel, och då får jag börja om på ruta 1 IGEN! Bläää. Imorgon är en ny dag och jag ska inte säga att jag ska, men jag ska iaf försöka komma upp till kl 10 så jag kan ta och "börja om" med tvätten..
Nu blir de till att spela lite på KING tills de e dags att krypa ner brevid min älskade Henrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0