Nytt år!

Jaha då var de 2010 då :) Undra va de här året har att bjuda på då? Inga nyårs löften har ja heller. Men de e vel ingen ide att skaffa några heller, Kan ju ändå inte hålla dom.. "/
Nyårs afton firades såklart med min Älskling, Sen kom Elin, John,Micke,Monica & Sandra hem till oss..
Efter nån timme begav vi oss hem till Jonas på Hambogatan. Där var de en massa annat folk också.. Fulla och glada var vi alla (tror ja iaf) vid tolv slaget. Öppnade balkong dörren ut så vi kunde lyssna på ABBA som sjöng HAPPY NEW YEAR samtidigt som alla sköt en massa raket! Och jag fick kyssa min älskling vid tolv slaget, Så underbart!! Ringde Philip också men han var mer intresserad utav sitt Wii spel än utav raketerna som de verkade som :) hihi.
Och de nya året börjar med att åka pulka =D Så nu bär de iväg mot Bolle med min Älskling,Micke,Monica,Sandra,John och Elin.. De här blir nog roligt de :)
Hujj!

Kommentarer
Postat av: rebecka

hej!



ja det är ju så dagis ska vara, att de är ute i alla väder. besviken på vårat dagis att de är så bekväma av sig. :/

Man vill ju heller inte tjata på dom...



Åh så kul att du följt bloggen så länge :)

2010-01-06 @ 20:56:20
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0