Gaahh!

Hej och hå vad dagarna går igen, hinner inte med den här farten. Normalt känns de som jag skulle gett upp för lääänge sen men än så går de.. I måndags var jag på person-lyfts utbildning till klockan 16 kom hem laga mat myste lite med mina små älsklingar, sen lade ja dom till sängs. I tisdags så var de utbildning igen, men den här gången - förflytnings - teknik :s Blev klar där vid 16:30, halv sprang till station för att hinna med tåget, i kilafors igen kl 17, springa in på dagis och hämta mina små hjärtan som var jätte trötta. Hem laga mat, (stuvade makaroner och hemgjorda köttbullar) men de gick de åh, ingen snabb mat här inte ;P hehe... Sen var de bara att kasta dom i sängs igen då.. Och idag då, In med 08:20 som vanligt,l men idag skulle Philip med för att han skulle in till T-läkarn. Så han fick följa med mig till fhsk, Sen tog Micke med han till sin grupp så han fick vara där ist. :) och emellan där var de en jäkla massa krångel :S pallar inte skriva de men men.. Var till T-läkarn vid 11:15 tog typ max 10 min ,och inga hål ;) Sen gick vi till bibblan, Hämtade ut min bok jag väntat på i snart om inte mer än en månad .. (Twillight)- Om jag kunde drömma, Började läsa den på en gång medans philip han rita en massa teckningar till mig :) Sen åkte vi hem vid 13.. Hämtade Flickorna på dagis, Hem med Engla, tog med Anelia till Hälsocentralen för att hon skulle ditt och kolla sina utslag som hon fått på sin kropp, eller vi har vart ditt ca 3 ggr, men inget av de dom sagt vi ska göra har hjälpt, så nu ska hon få en remiss till en hud läkare ist!! Finally! + att hon ska börja ta pencilin , Imorn får hon vara hemma med Henrik eftersom hon är så himla krasslig , min lilla lilla prinssesa! <3
Nej nu ska jag lägga Philip sen ska jag lägga mej själv och läsa boken :) haha jag som inte läst på jag vet inte hur länge ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0