skolan ..

Oj nu blev jag dålig att skriva blogg igen, men ni e vel vana dom få läsare jag har kvar här iaf :) Tänkte jag skulle skriva lite blogg nu igen, när min baby har fixat en data åt mej :) såå snäll han e min älskling..
Har inte hänt så mycket i mitt liv, eller ja, jag har börjat på fhsk (folkhögskolan) Rätt okej faktiskt. Tar igen de man missat och så.. Hemi har vi sålt, men de har jag nog skrivit förut? :P Skaffade oss en kanin ist :) (Casper som Philip döpte han till :) Han e såå sjukt snäll den kaninen, Kan ha buren öppen i flera dagar och han har inte ens försökt rymma eller hoppa ur buren, så han e perfekt för ungarna, men skulle vilja ha en kanin som vågar hoppa runt lite, men de kanske kommer de också, Fyfan va ointressant att sitta och läsa om en kanin , haha ..
Jag och älskling har vart tsm i 6 snart 7 månader men de känns som om de har varit vi två föralltid <3
Engla och Anelia börjar utväxlas till två små trots flickor dom , Märker att de e skillnad på flickor och pojkar iaf :) dock e Philip lite bråkig men han har alldrig haft sånt humör som flickorna har, Men jag älskar dom oavsett hur dom är, de e den största gåva jag har fått i mitt liv <3 Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dom.. <3
Ikväll ska vi iväg hem till Madde.E och käka, hon messade mej när ja var i skolan och fråga om hon fick bjuda oss på mat :) Hon e så snäll. Finns inget ont i henne. Älskar na <3
Idag när jag kom hem låg de ett mobilt bredband som jag beställde i påskas, skönt nu har jag och älskling en varsin data igen :) och den här datan en såå mycket bättre en den förra jag hade. :)
Nej nu så ska jag ta och skriva lite samhälle :) Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0