gamla?

Alltså man kan ju börja fundera om man börjar bli gammal eller nå? Jag och älskling drack igår, Vi tröttnade och ville hem efter vi vart och badat tunna i max 2 timmar och då var klockan typ 23. Kom hem gjorde varma mackor sen gick vi och lade oss, och vilka e de inte som vaknar halv åtta på morgonen om inte jag och Henrik !! Ojoj. Kan lova att Micke som också var med igår iaf sover till iaf 11. Ajja skönt att vakna idag iaf ;P Sitter med en varsin kopp kaffe nu och muppar lite ;P Ska vek vänta på att de blir liiite varmare ute så ska vi gå ut och skruva lite på min moppe också. Kanske om den vill starta så ska vi åka hem till min mamma o pappa. Så vi får vel hoppas att den gör de. Var vel iaf 4 årsen jag körde den där moppen om inte kanske 5 årsen :O hua mej..
Igår var vi hem till lilla Kevin och hälsade på (Henriks son) Han e såå söt ! :)
Saknar mina små änglar nu, känns som dom inte vart här på evigheter fast de bara är typ 5 dagar sen :P
Nä nu ska ja hitta på någe annat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0