Måndag ,morgon (a)

Nej men ja har faktiskt sovit till iaf 11 varje dag nu sen vi flyttade, min idag har ja varit uppe sen 9:30 ;) Blir roligt nu när barnen kommer idag, och imorn när dom ska upp och vara på dagis, och jag ska iväg till credo.
Uppdateringen då? Hur tycker du de går med den då Liz-Marie? hmm ja inte så värst bra då va e.. Ehh palla. Ja e ju inte direkt en sån data "nörd" ja var när jag var ensam och inte hade barnen hemma, och jag inte var tsm med Henrik. Blir mest att kolla bdb och fb nånång om dagen typ..
Haha typ de är ett ord Philip använder mycke nu förresten, han e så söt.
-Alltså mamma!  Jag vill typ ha den här tröjan idag.
Så kan de låta..
Nej nu vill min älskling att jag  ska med han till affärn och köpa cigg.. :P
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0