Irreterad

Åhh ibland vill ja bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet! Som just nu.. Philip vill INTE sova, Flickorna är jätte pratglada inne i sitt rum och har inte en tanke på att sova.. Om dom bara förstod att de e dagis imorgon..
Henrik e och spelar bowling som varje Onsdag. Men han kommer nog hem snart..
Tänkte skura golvet också, men de får vänta för jag har tydligen gjort slut på allt skurmedel "/ Yippie! noot..
Snart börjar Bonde söker Fru också.. ska ta och göra mig en macka till de börjar och mysa ner mig soffan. Hoppas bara mina barn somnar tills dess.
Imorn e de dags för credo igen:) Och Henrik har en massa han ska gadda imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0