Tänk att..

Min son aldrig lär sig att lugna ner sig lite, Han höll på att bada när ja hör ett gallskrik, som alltid. Kommer in i badrummet då blör ungen ifrån rump vecket. Värsta jacket :S Så ja ringer hit hans pappa (eftersom ja klarar inte av blodet) Fattar inte när ja jobbade på äldrevården och nån slagit sejj så gjorde de mejj inget men när de är mina egena barn får ja så himla ont i mitt hjärta. Aj ja iaf så kommer han hit och sedan ringer hans ex så hon också komma och titta vi beslutar att vi ska ringa akuten iaf. Så nu så är han där med sin Pappa och hans ex, Och troligen får sy eller limma igen de där hemska såret. Uscha. Hade så gärna följt med men jag måste vara hemma med små tjejerna, eftersom dom sover  inte alls längre dom vaknade i samma sekund som Philip började skrika här hemma.. Thats life  :) 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0