Hemfärd

Jupps idag bär de iväg mot Uppsala för att övernatta hos syster yster min, Har inte träffat henne på år och dar känns de som måste verkligen till na, SAKNAR dej syster!!

Hua mej va veckorna går fort iaf den här, Känns dom de bara är onsdag eller nå, men nej SÖNDAG står de i almanackan, så de e vel bara att hålla med då :S Kom just att tänka på att jag fyller år snart också :s vill inte de heller. uscha uscha!

Nej nu ska vi ta bussen till Helsingborg (knutpunkten) därifrån min buss går, som ja ska gnugga rumpan mot i typ 8 timmar, hade tagit ett antal fler timmar till Bollnäs så ja e rätt nöjd över mitt beslut iaf :) får ju träffa syster min på köpet också :) 

Åhh btw på Tis ska Philip börja på dagis igen, som han lääängtar.. Ska bli så roligt att han äntligen ska få börja där igen och leka med sina kompisar ..

Peace out Friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0