Fet diss!

Då var de Onsdag då :D 5 till dagar till de blir Helsingborg, alltså fatta ja har inte vart längre än till Uppsala på egen fot. Och då har jag ändå bott där 15 år av mitt liv. Men nej nu ska ja dra iväg enda till helsingborg! Ojoj.. Men de är de värt, Lääängtar som fan. 

Min syrra dissa mejj, hon skulle ha kommit hem idag men inte fan gjorde hon de e, ne på Fredag kommer hon och då hade hon mage och fråga om ja ville komma dit och packa :O hallå ja jo men de e lugnt släppar med mina 3 ungar till en plats där de e fullt med folk och samtidigt som ja ska hålla koll på dom ska jag också hjälpa na och packa. Skulle inte tro de va. Älskar dejj syster, men nej!

Nej hela helgen ska jag vara hemma och mysa med mina älsklingar till 100% dock kommer nog Philip vara med typ 20 av dom % eftersom han ska vara ute och leka. Han sover fortfarande Btw :S ska gå in och väcka han snart om han inte kommer upp själv snart.:) 

Nej nu så ska jag plocka lite här hemma, som vanligt :P Uscha inte kul menmen.. 

Kram puss o hej!



Just what I am doing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0